Veelgestelde vragen
Betalen
Momenteel kunt u enkel bij ons op rekening betalen.
Je kan de facturen vinden op jouw accountpagina. Je ontvangt de factuur per email op het bij ons bekende e-mailadres voor facturen. Dit kan dus een ander e-mailadres zijn dan het e-mailadres waarmee je bent ingelogd.
Naam: Wijngaard Kaas BV
IBAN: NL20 RABO 0146222830
BIC/Swift: RABONL2U
Helaas zijn we soms genoodzaakt om prijzen te verhogen. Ook die van jouw favoriete product. Echter, ondanks dat de prijzen voor verpakkingen, transport (én de wisselende melkprijs) fors zijn gestegen, doen we er alles aan om de prijs van onze producten toch zo laag mogelijk te houden.
Neem via de button 'klantenservice' contact met ons op, dan helpen we je verder.
Bestellen
Een bestelling plaats je gemakkelijk via deze website.
• Log in met jouw account, maak een account aan of ga door als gast.
• Zoek jouw favoriete product en voeg deze toe aan de winkelwagen.
• Pas in de winkelwagen eventueel een kortingscode toe.
• Kies het gewenste bezorgadres .
• Kies de betaalmethode.
• Controleer jouw bestelling en bevestig. Je ontvangt hierna een bevestiging per e-mail.
Absoluut. Allereerst maken we gebruik van een beveiligde internetbeveiliging. Via "SSL" worden jouw transactiegegevens versleuteld over internet verstuurd. Je herkent een veilige "SSL-verbinding" aan het "groene slotje" in jouw browser.
Ook hechten wij veel waarde aan een verantwoorde omgang met (persoons)gegevens met inachtneming van de bepalingen die wet- en regelgeving daaraan stelt. Meer informatie? Bekijk onze privacyverklaring of ons cookiebeleid.
Wij zijn tot slot als webshop gecertificeerd door de Stichting Certificering Thuiswinkel Waarborg. De bij de certificering geconstateerde werkwijze en gehanteerde voorwaarden zijn in overeenstemming met Nederlandse wet- en regelgeving. De (her)certificering vindt jaarlijks plaats.
Wellicht staat deze in de map 'ongewenste email'? Je kan ook jouw geplaatste orders inzien op jouw accountpagina.
Jouw bestelling wordt meteen doorgezet naar ons magazijn. Dit is een volledig geautomatiseerd proces, waardoor het niet mogelijk is om jouw order nog te wijzigen of te annuleren.
Alle getoonde prijzen staan vermeld excl BTW. De BTW wordt zichtbaar in je winkelmandje.
Hier vind je per merk onderaan de pagina de beschikbare presentatiemiddelen die je (kosteloos) kan toevoegen aan je bestelling.
Neem via de button 'klantenservice' contact met ons op, dan helpen we je verder.
Neem even contact met ons op via 0348-412152 of per e-mail (info@wijngaardkaas.nl). Dan kijken we samen of we speciale zaken moeten afstemmen.
Neem via de button 'klantenservice' contact met ons op, dan helpen we je verder.
Bezorgen
Bestellingen boven #### worden gratis verzonden.
Heb je op een werkdag vóór 16:00 uur besteld? Dan wordt jouw bestelling in principe binnen 1 werkdag bezorgd. Tenzij je zelf natuurlijk voor een ander bezorgmoment kiest.
Zodra jouw bestelling is opgehaald door de pakketdienst, ontvang je een Track & Trace code. Zo weet je op welke dag en tijdstip jouw bestelling wordt bezorgd.
Dat is op dit moment helaas niet mogelijk.
Neem via de button 'klantenservice' contact met ons op, dan helpen we je verder.
Dat gaan we voor je oplossen. Neem via de button 'klantenservice' contact met ons op, dan helpen we je verder.
Zodra jouw bestelling is geplaatst, start er een volledig geautomatiseerd proces waardoor het niet mogelijk is de order na het plaatsen zelf nog te wijzigen. Neem via de button 'klantenservice' contact met ons op, dan helpen we je verder.
Geen probleem, wijzig het afleveradres tijdens de bestelling . Je kunt een opgeslagen adres kiezen of nog een alternatief adres toevoegen.
Uiteraard, echter kunnen we dan lastiger voor je inschatten wat de bezorgdag wordt.
Neem via de button 'klantenservice' contact met ons op, dan zorgen we dat de adreswijziging verwerkt wordt in ons systeem.
Wellicht staat deze in de map 'ongewenste email'? Je kan ook jouw geplaatste orders inzien op jouw accountpagina.
Je ontvangt de orderbevestiging per e-mail op het bij ons bekende e-mailadres voor orderbevestigingen. Dit kan dus een ander e-mailadres zijn dan het e-mailadres waarmee je bent ingelogd.
Wanneer er niemand is zal de bezorger hiervan een bericht (digitaal) achterlaten. De volgende bezorgdag volgt er een tweede poging om jouw bestelling te bezorgen.
Jouw bestelling is opgehaald door een pakketdienst. Na het ontvangen van een Track & Trace code kan je het beste met vragen omtrent de bezorging met de pakketdienst zelf contact opnemen.
Retourneren en klachten
Neem via de button 'klantenservice' contact met ons op, dan helpen we je verder.
Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop je of een door jouw aangewezen derde, die niet de vervoerder is, jouw bestelling in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, kun je ons telefonisch (0348-412152) of per e-mail (info@wijngaardkaas.nl) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen.
Je kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping, maar bent hiertoe niet verplicht. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om jouw mededeling betreffende jouw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.
*Gevolgen van de herroeping*
Als je de overeenkomst herroept, ontvang je alle betalingen die je tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van jouw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) zo snel mogelijk en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van jouw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Indien je slechts een deel van jouw bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor levering niet teruggestort. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen je voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of je heeft aangetoond dat je de goederen heeft teruggezonden. Je dient jouw bestelling in dezelfde staat en in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop je het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden. Je bent op tijd als je de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor jouw rekening.
*Ons retouradres*
Wijngaard Kaas B.V.
Golf van Biskaje 8
3446 CP Woerden
Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van jouw bestelling, dat verder gaat dan nodig is om de aard en de kenmerken van de producten vast te stellen.
Je hebt bij ons 100% proefgarantie. Dit houdt in dat je één product uit een doos op proef kunt proberen. Is dit product niet naar wens? Neem dan contact met ons op via 0348-412152 of per e-mail (info@wijngaardkaas.nl). Wij plannen dan samen een retouropdracht voor het restant van de bestelling in en crediteren het aankoopbedrag.
Non-food producten vallen niet onder de 100% proefgarantie.
De garantie geldt tot een half jaar na aankoop.
Voor meer informatie over de (wettelijke) garantie verwijzen we je naar de algemene voorwaarden.
Wij streven naar een optimale dienstverlening. Wanneer je een klacht hebt over onze producten of onze service, dan kun je ons het beste even bellen op 0348-412152 of een e-mail sturen naar info@wijngaardkaas.nl.
Uiteraard nemen we elke klacht uiterst serieus. Je krijgt van ons binnen 2 dagen na ontvangst van jouw klacht een inhoudelijke reactie.
Wij staan als verkoper in voor de kwaliteit voor onze producten. Onze producten moeten voldoen aan de redelijke verwachting die je hiervan als klant mag hebben. Mocht er onverhoopt iets mis zijn, dan vernemen wij dat graag en gaan wij gezamenlijk op zoek naar een passende oplossing.
Account
Klik rechts boven op de button inloggen/registreren.
Leuk dat je je wilt inschrijven voor onze nieuwsbrief! Onderaan iedere webpagina vind je een inschrijfveld. We zullen je dan periodiek op de hoogte houden van de nieuwste producten, leukste kaasweetjes en nog veel meer. Bij inschrijving stem je automatisch in met onze privacy policy.
Dat kan niet voor zakelijke bestellingen. We hebben een aantal gegevens van je nodig zodat we deze kunnen verwerken op de factuur.
Het is helaas niet mogelijk om zelf basisgegevens aan te passen. Neem via de button 'klantenservice' contact met ons op, dan helpen we je verder.
ij hechten veel waarde aan een verantwoorde omgang met (persoons)gegevens. Wij verwerken en beveiligen jouw persoonsgegevens dan ook zorgvuldig en met inachtneming van de bepalingen die wet- en regelgeving daaraan stelt. Bekijk onze privacyverklaring voor meer informatie.
Klik links boven op de button inloggen/registreren. Hierna kan je kiezen voor 'wachtwoord vergeten'. Vul jouw e-mailadres in en wij sturen je een veilige link waarmee je direct kunt inloggen en je wachtwoord kunt wijzigen.
Assortiment
Het kan zijn dat het product die je zoekt niet meer op voorraad is. Neem via de button 'klantenservice' contact met ons op, dan helpen we je verder.
Onze Reypenaer producten komen uit ons historisch kaaspakhuis van meer dan 100 jaar oud in Woerden. De overige producten kennen een natuurlijke rijping uit ons andere kaaspakhuis eveneens in Woerden.
We proberen in ons productieproces te werken met zo min mogelijk verpakkingsmateriaal. Alle plastic materialen zijn gemaakt van duurzaam plastic.
Kortingscodes en waardebonnen
Wat vervelend!
Controleer de volgende stappen:
<br>
1. Is de code nog geldig?
2. Heb je de code correct ingevuld? Cijfers kunnen soms op letters lijken en andersom.
3. Zijn er eventuele extra voorwaarden van toepassing? Denk aan een minimaal bestelbedrag of een minimaal aantal artikelen. Wellicht is de code alleen geldig op niet-afgeprijsde producten. Bekijk het complete aanbod om te zien welke producten daarvoor in aanmerking komen.
4. Heb je een waardebon of cadeaukaart ontvangen? Deze kun je verzilveren in de laatste stap bij ‘Overzicht & betalen’.
5. Per bestelling is maximaal één kortingscode toegestaan. Wordt er automatisch een cadeau aan jouw bestelling toegevoegd en wissel je daarna nog een andere code in? Dan is het gratis cadeau niet meer van toepassing.
<br>
Zou jouw code moeten werken, maar krijg je alsnog een foutmelding? Neem via de button 'klantenservice' contact met ons op, dan helpen we je verder.
Een kortingscode is gebonden aan een specifieke looptijd. Controleer voorwaarden die op de actiepagina of in de e-mail of flyer staan vermeld. Ook cadeaukaarten of waardebonnen hebben een specifieke vervaldatum; deze staat vermeld op jouw bon.
en cadeaukaart of waardebon verzilver je in de stap 'overzicht & betalen' in de winkelwagen.
Het kan zijn dat de cadeaukaart of waardebon geen saldo meer bevat. Klopt dit wat jou betreft niet? Neem via de button 'klantenservice' contact met ons op, dan helpen we je verder.
Ja, dit is mogelijk. Als je een cadeaukaart of waardebon van € 100,- hebt ontvangen en het totaalbedrag van je bestelling bedraagt €70,-, dan blijft er voor je volgende bestelling €30,- over.
Je kan enkel onze eigen cadeaubonnen (Wijngaard of Reypenaer) gebruiken.
Verzilver deze in jouw winkelwagen.
Verzilver deze in de stap 'overzicht en betalen'.
Dat is helaas op dit moment nog niet mogelijk.
Per bestelling kun je één actiecode verzilveren. Wordt er automatisch een cadeau of een kortingsbedrag toegevoegd aan je winkelwagen en wissel je daarna nog een andere code in? Dan is het gratis cadeau of het kortingsbedrag niet meer van toepassing.
Een cadeaubon of waardebon is onbeperkt geldig, tenzij duidelijk anders vermeld bij een actie.